Zynpeylul1616 Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim ve çok fena grip oldum ve aşırı derecede öksürüyorum oksurmekten uyku tutmuyor bildiğiniz bitkisel birşeyler varmı ??
Sumeyye02 Zynpeylul1616 terayagini eritin içine pekmez koyun bir taşım kaynasın bir damla limon damlatın sıcak sıcak yiyin Birde bu tarif çok iyi