Huriyemustafa Kızlar benim ilk gebeliğim. Gebeliğimin 6. Haftasındayım. Nasıl yatmam gerekiyor gece. Bilgi verir misiniz 😱🙉😘🌸
Yenianneyimmm Huriyemustafa istediğin gibi yat ben 15 haftama kadar sırt üstü yatardım ama artık sağ yatıyorum genelde sola yatamadığım için sol daha iyi ama
svmeybgl Huriyemustafa evet o hafta da istediğiniz gibi yatın 🤗 28. Haftada pek de güzel uyku olmuyor o günlerinizin kıymetini bilin
Yalinn8 Zaten yuz ustu yatmamaniz lazim, ilerledikce de sirt ustu yatmanizi onermiyorlar, sola yatmak bebege kan akisi acisindan daha saglikliymis, bi sag bi sol yatiyosun iste baska care yok😉
Mila_01 Ben karnım çıkana kadar yüz üstü yattım belki 22. Haftaya kadar artık karnım var yatamıyorum sağ sol dönüyorum
nisanisa Ben o zamanlar bunu araştırmıştim yüzüstü yatma konusunu annenin canı acirsa bebeği de etkiliyomuş ben yattım baktım canım açımıyo istediğim gibi yatıyodum o zamanlar ama tabi zamanla yüzüstü yatmayı bıraktım sonra sirtüstü şimdi bi sol bi sağ yüzüstü yatmayı özledim yeminle ya 😊
Kubdenya Huriyemustafa doya doyaiatedigin gibi yat.karnin büyüdükçe yan yatmaktan yanların çürüyor 🤣🤣😁
Gnc16 Doya doya yat ıstedıgın gıbı ılerkı haftlarda ne demek oldunu anlıcaksın oturarak uyumayı ogrendım ben bebegım cok hareketlı solumada yatamuyorum sureklı arkamda 3-4 tane yastık destegıyle dık vazıyette uyuyorum baska caresı yok aradada destek yastıgıyla soluma donuyorum
Calasun Huriyemustafa keyfini cikar rahar rahat yat 😬 20den sonra sadece sol tarafa yatman gerekicek 🤫💞
Huriyemustafa Sağolun kızlar dediğiniz gibi rahat uyumanın keyfini çıkarıyım bi süre 😍🌸🤭😌 teşekkürler