15 haftalık hamileyim dünden beri karnımın sağ tarafında hafif bir ağrı var ama karnımın alt tarafında değil kasık ağrısı değil yani karnımın orta kısmının sağ tarafında hafif sancı var bide sanki o tarafım sol tarafa göre daha büyük,şiş gibi anlayamadigim bir his inşallah güzel ifade edebilmisimdir ilk gebeliğim oyuzden tedirgin oluyorum her şeyde.