Seda47_ kesinbir çözüm arıyorsun seni anliyrum canım ama kesin çözümü yok malesef. Ben bunu iki hamileliğimde de yaşadım kesin cozen birşey yok bununla yaşamayı ogrenecehiz ben çoğu şeyi yiyemiyorum çok canımın çektiği şeyi yapıp yiyemiyorum doğumu bekliyorum. Bir nebze yanmayı beklemeden içersen yemek ardına hazma yardımcı oluyor diye duydum deniyorum on gündür.