Kızlar merhaba 12. Haftayı bitirmek üzereyim mide bulantılarım vardı prilam Dr kullanmaya başladım istifra etmiyorum artık ama hiç iştahım yok😮💨 sabah zar zor kahvaltı yapıyorum gün içinde meyve yoğurt kuruyemis yiyorum tamam diyorum iştahım var akşam güzel yemek yerim akşama doğru yemeği yapmaya başlıyorum ama hiç yiyesim olmuyor canımın çektiği bir yemeği yapıyorum güzel yerim belki diye ama yok doğru düzgün yemek yiyemiyorum 😟 sizde durumlar ne alemde nasıl başa çıkıyorsunuz iştahsızlıkla