Merhaba anneler suan hastaneden sizlere yazıyorum 25+3 üm bu zamana kadar herşey yolundaydı bu akşam tuvaletten sonra leke gibi kan geldi hastaneye geldim hemen alttan muayene oldum doktor rahim incelmeye başlamış dedi yatış verdi. Daha cok erken cok korkuyorum lütfen dua edin bana..