Kızlar merhaba. İlk doğumumdan sezaryen dikişim var. Şuan 2. Gebelikteyim 34+3 oluyorum ve bugün akşama doğru dikişlerimde batma olmaya başladı özellikle ayaktayken. Başına böyle bir şey gelen var mı? Ya da neden olur bilginiz var mı? İç dikişlerimde bir sorun yoktur değil mi?