ummuhan3 23 yaşındayım,16 haftalık olduk bu arada, yumurtlama takip ettim 7 ay boyunca her ay,hiç yumurtlama göremedim,artık tedaviye başlama kararı almıştık,o yüzden o ay yumurtlama testi yapmayı düşünmemiştim,elenatal 1 isimli vitamini kullanmaya başlamıştım zaten öncesinde,sonra yumurtlama olmuş ve gebe kalmışım,tedaviyi yarıda bırakmak istedim,hastane ortamı beni çok germisti ve rahim filminden korkmuştum,biraz daha bekleyelim dedim eşime,o şekilde herşeyi bıraktık ve adetim 1 gün gecikmisti bütün belirtiler vardı ama benim aklıma gebelik hiç gelmemişti aklımdan tamamen çıkarmıştım, rüyamda bebek görmüştüm,test yaptım pozitif çıktı şok geçirmiştik,benim hikayem bu şekilde 💞🤲🏻