Başlarda benim de olmuştu aynı şekilde. Uyuyup uyanıyordum yine aynıydı asla geçmiyordu günlerce. Doktorum günde 3 kez parol icebilecegimi, geçmediği zamanlarda acilde parolu serum olarak alabileceğimi ya da dikloron 25 mg tablet kullanabilecegimi söylemişti. Parol tablet olarak çok etkili değil ama dikloron ve parolun serumu gerçekten işe yaramisti. Bir süre sonra da kendi kendine geçti o şiddetli ağrılarım.