Benvebebgim Kızlar bende 13 olunca gdcm ama ikili teste dgl kontrle doktra ense kalınlgna ve brun kemgne bakmsnı söylesem bakrmı bide normal karndan deglmi bakyr ? Yoksa alttan vajinadanmı bakacak bilgi vern ltfen 🤔
NaimeYilmaz Benvebebgim her kadın doğumcu bakamıyor bunun ayrı bır egıtımı var. O egıtımı ala bılen kadın dogumcular bakıor ense kalınlıgına karından bakıo olcuyor . Kan testı ıstıyor bıde. Ondada 2 degere bakıorlar
ZeynepBilgen48 NaimeYilmaz ense kalinligi testi nasil yapiliyor bide ikili test nasil yapiliyor cok yeniyim daha bilgilendirirmisiniz 😍😍🙊🙊
NaimeYilmaz ZeynepBilgen48 ultrasonda ense kalınlıgına bakıyorlar. kan alıyorlar butun degerlerı kontrol edıp rıskın olup olmadıgını soyluyorlar normal muayne eder gibi bakıyor ekstrem bı durum olmuyor
RehoGelin Bende dün baktırdım ense kalınlığı burun kemiği kalçasında bi damara baktı omuriliğine baktı Bayaa inceledi en son cinsiyet tahmini yaptı ama kesin değil tabii 😊
huzurum NaimeYilmaz Amin canım inşaAllah Rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde bebislerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 😍❤ belki su an böyle düşünüyorum ama o gün geldiğinde belki yaptırırım Rabbim neyi nasip ederse o olur Rabbim korktuğumuza uğratmasın inşaAllah ❤
scl Bende enseye baktı bacaklarını kollarını gösterdi ama burun kemiğini ölçmedi kızlar? Kanda verdim çok şükür temiz çıktı ama burun kemiğine bakıldığını sizden duyuyorum 😶
OyaDrdnc Bende yaptırdım dr istedi ense kalınlığı normal çıktığı halde buntest ne kadar güvenilir kimden duysan tiskli dendi bebeklerine ama doğduklarında hiç bir sıkıntıları yoktu ne kadar inanmalıyız?
tubatayfun Bende ayin 15 de gidecegim ense kalinli icin diyer ikili testide yapdirmicam allahim insallah saglikliikiz bebek vermisdir diye herhun dua ediyorum
OyaDrdnc Ben doğruluk payını merak ediyorum ne olursa olsun evladımız yavrumuz ama kötü bişey dense kötü olcaz aklımızda olcak hep