poyrazvearya Şubat sonu Mart başı doğum görünüyor inşallah ben astronot tulum almadım ama o peluş tulumlar oluyor ya patiklş onlardan aldım 3-6 aldım. Astronot bakıyorum şimdi onu da 3-6 alıcam. 1-3 çok çok küçük olur içine de bişryler giydireceğiz çünkü çocuk sıkış tepiş olmasın