Sinemis39- Asil çok güzel bir isim çok seviyorum ama tek başına daha asil duruyor sanki 😇 Mavide çok güzel ama kızlara daha mı yakışıyor sanki yada biz bu ismi kızlarda duyduğumuz için kızlara daha çok yakıştırıyor olabiliriz💙, Mavi isimli erkek duymamıştım ama tabi sizin kararınız iki isimde çok güzel