Humannrle 90 canım ağlama üzülme Allah sana en hayırlı en doğru zamanda evlat nasip eder inşallah hiç beklemediğin anda oluyor emin ol benim 2 yaşında 1 kızım daha var bende o küçük bakamam diye hamile kaldığım için çok ağladım şimdi 34.haftadayim 2. Hamileliğim doktora gittiğimde doktor bana eğer hamile kalmasaydin menepoza girecemissin yumurtaliklarin çalışmıyor dedi 29 yaşındayım daha hersey de vardır yani Bi hayır dua et sen hayırlısını işte sadece