Deletedmom_78 arkadaşlar gogus hassasiyeti nasıl gebelik belirtisi olur yada olabilir mi normalden kat kat ağrıyor elim dahi değemiyor. gogus hassasiyetiyle gebelik öğrenen var mı
suelin Deletedmom_78 acayip gergin ve el degilmicek kadar hassas oluyor yani cok acıyor kısacası bide şişkin büyük
Zekiye_27 Deletedmom_78 hassasiyet yoktu bende acımıyordu yani ama birden büyümüştü dolgunlasmıştı ve aşırı bel ağrısı olmuştu
Nazlison Ben öyle anlamıştım elim değsin dahi istemiyordum 17 haftalık oldum hala devam ediyor ama su defa sadece uçlarında ağrı var
dtml Benim adet öncesi dönem ve gebelik başında tamamen aynı şekilde göğüs hassasiyetim oldu. Adetim geciktikten sonra ağrım koltuk altında ve göğüs uçlarında yoğunlaştı.