Kızçeler benim 2. Hamileliğim ve hamileliklerim sıkıntılı geçiyor ilki düştü bunda da kanamam lekelenmem var ağızdan progestan alıyorum o biraz kesti şükür. Şimdi benim düşüncem hamileliklerim sıkıntılı geçiyor Allah kısmet ederse bu bebeğimi kucağıma aldıktan sonra kordonları bağlatsam mı diyorum. Çünkü gerçekten çok zorlanıyorum. Yaşım 28 belki diyeceksiniz ki çok erken karar verme vs ama bi aklım bunu düşünmüyor değil. Nasıl bir işlem oluyor bide sizce kesin sonuç veriyor mu merak ediyorum