Balpetegii 2-3 gundur agri oluyor oturup kalkarken hapsirirken, ayakkabi giyerken ayagimi kaldırırken vs.bu durumu yasayan var mi ya korkuyorum bisey mi oldu diye
catandgirlmom Balpetegii her seferinde korkuyorum ağrım olumca doktorumda kanama lekelenme yoksa endişe etme diyor 16 haftama girerken 2 gün yoğun ağrım olmuştu.. doktoruma tekrar yazmıştım normal ama istersen gel bakalım dedi 😂 bu sefer de ben gitmedim ağrı geçti çünkü
Rmysbyzt Balpetegii bende 17+5 haftalığım benşmde oluyor kasık ağrısı hatta vajina ağrısı oluyor zonkluyor. Doktor normal dedi ama bende endişe ediyorum ister istemez
Dilek_60 Merhabalar benim de sol kalçama ağrı giriyor günde. 3 4 kere bugün doktora söyledim onun için vitaminli bir ilaç verdi devletin karşılamadığı inşallah iyi gelir sizde bı doktorunuza soyleyin bu ağrıyı çekmeyin sizi çok iyi anlıyorum.
yeniumut789 Gayet normal özellikle adet dönemine gelen günlerde olması normalmiş. Bir de hormonlar değişiyor ya ondan olabilir ama illa tedirgin oluyorsanız içiniz rahatlaması için doktorunuza görünün derim
Rmysbyzt yeniumut789 cidden dikkat ediyorum ber ay adet dönemlerime denk gelince kasık ağrım artıyor ve vajina ağrımda oluyor alakası var mıdır bilmiyorum ama vajinal zonklama yaşıyorum
Balpetegii catandgirlmom benim ilk defa bu kadar siddetli oldu yarin gideceğim umarim bi sorun yoktur
Cikoleyla Benim de oldu. Hala da zaman zaman yokluyor. Detaylıda doktora bi bakın dedim. Bişe yok rahim büyüyor her kadın kasık ağrısı yaşar dedi
catandgirlmom Balpetegii evet her seferinde aynı şeyi duyuyorum bende 🙃🙃 aman sağlıklı olsunda bebeişler 😍
catandgirlmom Balpetegii hahah valla etrafımda herkes bulantısız mis gibi geçiriyor ağrı yok sızı yok bende her şey var 😂😂 napalım artık allah nasip ederse 2. Çocukta belki çok rahat falan oluruz
Balpetegii catandgirlmom saglikla dogsun yavrularimiz annelik böyle biseymis daha dogmadan zorluklarını çekiyoruz guzel ama bir o kadar da zor😃