Canım benim ilk gebeliğimde , 57 den 67 ye yükseldi. Sonra 97, sonra 109 hatta en son 4100 e kadar yükseldi ama hep düzensizdi 2 günlük artışlar. Senin gibi çok yer okudum kimi insanlarda düzensiz başlasa da artış düzene girmiş ve devam etmişti gebelik kimi de benim gibi kürtajla sonlanmıştı. Allah ne yazdıysa o olur. Umarım beklediğin bir gebeliktir ve devam eder…