cansualisa Kızlar kulllanan var mı? Demir eksikliğim var yarın kan aldırıcammm sonuca göre 2 ye çıkarabilir. Birde bu bebeğe kilo yapıyor diyorlar nasıl tüketiyorsunuz? Bize de extraaa kilo yapmasın 😀😅🌺
hayalperest2310 cansualisa canım ben sabah aç karna bir tatlı kaşığı tek alıyorum şeker için fazlası zarar zaten bir tatlı kaşığı yeterli oluyor sanırm
2022bebeki cansualisa Keçiboynuzu özü de demir eksikliğine birebir diyorlar ben de onu deneyecegim sabah ac karnina bir tatli kaşığı 🤗
cansualisa 2022bebeki içtim kuzum inş şifa olur su demir dengelenir kızıma ne kadar versem acaba 4.5 yası
hayalperest2310 cansualisa ona da canım bir tatlı kaşığı her öğün ama hamilelikte anneye bir tatlı kaşığı yeterli oluyo