Kızlar 20 haftalık gebeyim doktorum 1 kayıptan dolayı genetik test yaptırdık sadece MTHFR a1298c geni heterozigot çıktı doktor sadece hapı yeterli bulmuştu hatta kullanmayanlar dahi vardı ben iğne olmak diretmistim şimdi 20 haftalıgız keseljm artık tek ecopirin ile devam edelim dedi böyle olan sağlıkla kucağına alan varmı yavrusunj