Ya bebeğe zararı olsa doktor böyle bir riski alır mı, bu size mantıklı geliyor mu? Ben ikiz gebeyim neredeyse her kontrolde rahim ağzı uzunluğuna bakmak için karından muayene sonunda vajinal de bakıyor. 32. Haftadayım hiç lekelenme kanama vs yaşamadım