Hazalaskin oturduğum site esımın aılesınden bazı kişiler uzak olan ve benim uzak olan akrabalarım öyle düşünuyor evlılık oncesı mı dıye sorulduğunda evet evlenmeden önce oldu dedım ağızları kapandı hepsının 😂😂 aslında öyle değil ama hayır evlılık sonrası deyınce de laftan anlamıyorlar evet evlenmeden yaptık bu yüzden evlendık dıyorum 😂😂😂 bızım resmî nıkahımız düğünden 3 ay önce kıyılınca ıyıce suphelerı arttırdı kime ne ise 😂