[silindi] bende iyot eksikliği var aynı zamanda tiroid ilacı içiyorum . Dönemsel iyot ilacı kullanıyordum ama doktor bıraktırdı hamile kalınca başlatırım dedi endokrin doktorum. Ama şu an iyot içerikli folik asit kullanıyorum ve evet gebe kaldım iki kere ama biri kürtaj biri de kendiliğinden düştü . ( Kan pıhtılasmamdan ötürü olduğunu düşünüyorum ) genetik test yaptırıp öğrendik pıhtılaşmayı yakın zamanda . Sizin iyot değeriniz nedir