Kızlar merhaba şuan 12 haftalık hamileyim 8.haftada vajinadan kanamam olmuştu doktor coraspirin yapıyor olabilir deyip kesmişti kanamam durmuştu 12.haftaya geldim geri başla dedi yine fazla gelecek diye korkuyorum böyle birşey bebeğe zararı varmı sizce ne yapmalıyım?