zezenur önden düğmeli aldım ben iki takım önceki dogumumdada o şekilde yapmıştım bı ince sabahlık ekledim ekstradan bı yelek koydum usursem diye şubata denk geliyor çünkü iki çorap iki kilot bı emzirme sütyeni bir atlet depend koydum 10 adet ekstradan bide Orkid koycam bide göğüs kremi eklicem göğüs pedi son olarak kendim için bunlar yeterli diye düşünüyorum doğumdan sonra çekim yapmayı dusunuyosaniz ekstra kıyafet eklersiniz