suelin suni sancıyla açılma kolay olur ama herkese öylemi bilemiyorum ilk gebeligimde 3 cm açıklık vardı sancı verdiler 3 saate doğurdum eve gitseydim belki daha uzun sürerdi ama keşke gitseydim diyorum o ortam beni biraz korkutmustu bide pandemi vardı sancılı halimle yok maskeni hiç çıkarma diyorlardı zaten zor nefes alıyorum