gunel91 ay bu bilgi çok çok iyi oldu bende 4tane yeni doğan aldım diğerlerini 3aylik alayım ozaman bide bez içinde stok yapmak istiyorumda yeni doğan 180li tek paket aldimda 2numarayla aralarında çok yok ondan 4paket aldım 68li sonrasinida 3numara mi almalıyım sizce yoksa bı kaç paket daha 2numara alayım mı çok çabuk bez küçük oluyor diorlarda