Prenses34_annesi beyzacmvrc ben ayrı ayrı kullandım cnm folik asit ve vitamini o ilacı kullanmadım ama folik asit 3 ay kullandım 🥰
nk718 Ben gebe kalmadan önce folidoce ve vinalac kullanmıştım onlarsa iyiydi doktorum elenatal 2 verdi doğuma kadar kullanacaksın dedi vitanminmiş ben 12 de keser diye bekliyordum