Geçtiğimiz cuma günü zannediyorum ki influenza oldum. (Zannediyorum diyorum çünkü yaşadığım yer küçücük bi yer ve inanın bana influenza testi bile yok sadece belirtilerden bu kanıya vardık) her neyse 4 gündür 38.8 ateşle yatak döşek yatıyordum ki bi bugün iyiyim çok şükür. Gün içinde yine pek bişey yapmadım çoğunlukla yatmama rağmen öğleden sonra tuvalete gittim ve sarı akıntı gördüm doktoruma attım fitil verdi fitili kullandım şimdi de resmen böyle acı veren bişey var vajinamda bebişte inat gibi vajinamın üstüne vuruyor yaşayan ve hızlıca kurtulmak için yol bulan var mı ?