Kızlar cuma akşamı hafif ağrılarım çıkmıştı hastanede yattım bir gece serum falan verdiler. Serumu el üzerine değil koluma açtılar ama çıktığımdan beri tam iğnenin bastırılan yeri değil o damarın biraz üzeri inanılmaz acıyor. İğneyi çıkarırken yamulmuştu biraz ama ucu var gibi geldi. Başına gelen var mı nasıl geçer bu ağrı sızı. 9 gün sonra da sezeryanım var ucu içinde değildir umarım