_rabia_151215 Kızlar haftaya 32 ye giriyorum öğretmenim çalışabilir raporu alacağım 32+3 te randevum var illa 32 ye girdiğim gün öü raporu almam gerekiyor bu konu da bilgim yok bilen biri yazarsa sevinirim
Mysmrt _rabia_151215 ben de öğretmenim doktor bana tam 32de gel dedi ben de bilmiyorum burda bekleyeyim☺️
elifsgr _rabia_151215 bana da doktorum 32de gelmelisin dedi ben gidemedim hastanenin muhasebecisiyle eşim görüştü sorun olmaz denildi 32+2de aldım
Ozge11 _rabia_151215 32+0 da aldığınızda ayrılış tarihiniz de ona göre hesaplanıyor.O yüzden tam gününde almak daha iyi.Ama sorun da değil
olmezbusra11 _rabia_151215 32+0 ile 32+6 arası alman yeterli oluyor canım illa 32de gitmen şart değil