benimmdunyamm Adet oldum şuan adetin kaçıncı günü takılıyor birde gebelik testi istiyor mu hastane çok acıyor mu
gamzosgamzos benimmdunyamm adet olmanıza gerek yok ama adet dönemi dışındaysaniz gebelik testi istiyor ben gebelik testi yaptırdım sonra taktılar 1 dakika süren bir acıydı ve dayanilmayacak bir acı değildi
Biroglanannesiii benimmdunyamm Adet olmana gerek yok spiral için hayır canım ağrı olmuyor ben adet olmadan doğumdan 2 ay sonra takıldım sadece hafif regli ağrısı gibi saniyelik ağrı oldu geçiyor 🙏
Azizinannesi2 benimmdunyamm ben adet dışında taktirmistim o anlik hafif ağrı oluyor o kadar zaten oncelikle kan yada idrar tahlili istmediler ultrason ile gebelik var mi yok mu diye baktilar öncesinden o kadar
gamzosgamzos benimmdunyamm bende öyle biliyordum ama arkadaşım adet dönemi dışında taktirdigini söyleyince bende şansımı deniyim dedim emzirdigim için düzenli adet olmuyorum randevuyu denk getirmek zordu dediğim gibi test yapıp taktılar
Biroglanannesiii benimmdunyamm Canım orada nasıl oluyor bilmiyorum yurtdışındayım ama burada idrar testi veriyorsun gittiğin de orada bakılıyor dilersen gitmeden arayıp bilgi alırsın