ozlemabdullah 19+1 oldum sısman olduğum için herkes kilo almış diyo bebek hareketlerini hissetmiyorum ama 5 gundur boyle karın agrısı var sanki iç savası cıkmıs bebek oynuyor olabilir mi acaba sizde de böyle oldu mu
Meltem19 ozlemabdullah 19.haftada hissetmiştim .boyle gobegın altında pıt pıt oluyo seyırme gibi .genelde gece yatınca hissedersiniz.savaş tarzı hareketı olmaz ağrımaz yani ☺️☺️