Merhaba benimde bebeğimde aynı sorun vardı. Erkek bebeklerinin yarısından fazlasında bu sorun oluyormuş. İlk duyduğum zaman çok üzülmüştüm. Daha sonda YouTube’dan bir kaç profesör dinledim çok önemli bir sorun değilmiş. Şuan 33+4 olarak devam ediyoruz genişleme sorunumuz yok iki böbreğinde eşit ilerleyen zamanda Doğuma doğru geçiyor. Geçmezse eğer basit bir operasyon ile düzeliyormuş. Üzülmeyin. Olumlu düşünün olumlu olsun.