Meri11 2 tane elde örülmüş battaniyesi ve 1 tane de penye pattaniyesi var. Mayıs ayında doğacak ama kışın kullanacak zaten. Penye battaniye 1 tane daha alayım mı yeter mi
1Gunes Meri11 10 lü hastane çıkışında da penye battaniye oluyor kuzum eğer ki var ise ayriyetten 1 tane daha alınabilir evet
Edafmo Meri11 örgü battaniye yazın çok kullanılmaz diye düşünüyorum canım. 1 tane daha yedek penye alsan iyi olabilir ya d sonun yerine 4 katlı müslinlerden de alabilirsin
Edafmo Meri11 bir tane de 4 katlı olsa serin yaz akşamları için iyi olur ama olmasa da çok eksi değil tabii