LilithAura Doğumdan sonra hamile kalmamak için ne yapmak lazım Doğum kontrol hapı düşündüm ama bebeği emzireceğimi varsayarsak başka bir yöntem gerekli Ne yaptınız önerileriniz neler
Beyza038 LilithAura biz neredeyse 3 yıl boyunca kondomla ve kendimiz korunduk bir sıkıntı yaşamadık sonra 2. Bebisi istedik korunmayı bıraktık 2. Ayında hamile kaldım…
LilithAura Beyza038 eşim ikinciyi de istiyor aralarında çok yaş farkı olmasın diyor bense düşünmüyorum
zty0206 LilithAura cerazette doğum kontrol hapı bebeğin emerken bunu kullanabilirsin sadece Valla ben bunu kullanıyordum ama bu ara bulamıyorum hiç bir eczane de zam gelecek diye eczaneler getirmiyor adet olmayı bekliyorum spray taktırcam napıyım
LilithAura zty0206 evet haberlerde görmüştüm şubat ayına kadar çoğu ilaç gelmeyecekmiş sonradan getireceklermiş şubatın zamı bekleniyormuş Spral kayıyor yapışıyor felan ondan korktum
Beyza038 LilithAura eğer yakın düşünürseniz kendiniz korunun,uzun düşünürseniz spiral gibi olabilir. Ben bu bebekten sonra spiral düşünüyorum başka cocuk istemiyorum.
zty0206 LilithAura valla kuzum yapcak başka birşey yok mecbur taktırcam ilaç bulamıyorum çünkü ya sprayide ara ara gidip Kontrol ettirmek gerekiyor
LilithAura Minikmucizem199 kayar felan diyorlar hatta tanıdığım birinde de var kayıyor kontrole gidiyor düzelttiriyor
Hazalaskin LilithAura hayır canım emzirirken hap kullanabilirsin carezetta isimli Doğum kontrol hapı var sadece bu kullanılıyor Doğum kontrol haplarından
Hazalaskin LilithAura annem bana spiralle hamile kalmış o yüzden 4 aylıkken anlamış hamile olduğunu 😂
Minikmucizem199 LilithAura Ablam da var canım 6 yıl oldu hiç bir sorun yaşamadı bence kişiden kişiye değişir