Fatmasevimyaras Bebekliannee çok farklıydı cnm ya kızımda bu kadar bulantı bel ağrısı cekmemistim sabah akşam bulantim oluyordu şimdi koku hassasiyetim oluyor belim çok ağrıyor bacağıma kasılma oluyor cnm
Bebekliannee Fatmasevimyaras benimde kızımda aşırı bulantım oluyordu ve hep kusuyordum. Bunda bulantı bile yok arasıra baş ağrısı ve bel ağrısı oluyor o kadar merak ettim belirti farklı olunca cinsiyette farklı olur mu ki diye . Sağol canım
nergis_a Bebekliannee her gebelik bir olmuyo ilkim erkekti hic birsey hissetmedim 2. Yine erkek ama cok farkli belirtileri
Aysenur222 Bebekliannee canım. Benimde ilk gebeliğim 9+5 bulantı kusma yok bel agrısı 8 haftada oldu geçti sen kaç haftalıksın
Aysenur222 Evin33 özele git bi kereliğine sende devlet hastanesi görsede bilerekten geç söylüyor bu kadar merak etmene gerek kalmaz
Bebekliannee Aysenur222 11+3 oldum. Çok şükür hiç birseyim yok kızımda çok bualnti kusma ağrım vardı.
Bebekliannee Aysenur222 inşallah canım 15.haftada gitmeyi düşünüyorum 🐣 inşallah gönlümüzdeki hayırlı olur.
Aysenur222 Bebekliannee evet tam net görürsün bencede bende 12 de giderim bide senin gibi 15 de giderim daha iyi olur