Kızlar kan pıhtılaşmam olduğu için doktorum igne verdi fakat 12 gün sonraya çağırdı igne 10 adet çıktı 2 gün vurunmasam bişey olurmu yoksa sağlık ocağından yazdırayimmi doktorum bu gitmemde raporlu vereceğini söyledi iğneyi boşa almak istemedim o yüzden