Kizlar idrarimde bakteri var dedi doktor monurol yazdi tek kullanimlik ve kullandim normalde bakteri olunca ilac yazmiyorlarmiş idrar enfeksiyonu olmadığın sürece bende yinede verdiler şimdi de enfeksiyon varmış gibi tuvaletten sonra bi tekrar tuvalete gitme isteği oluyor doktoru aradm bisey yapamayiz idrar enfeksiyonu değil bu bakteri normalde ilac bile yazmiyoruz dedi oyle kaldm ya