Bebeğim 12 haftalık civarındayken burada kızına duru ismini koyan biri vardı ve isim önerilerinde bir gece gördüğümde kalbimden vurulmuştum bu isme eşimi uyandırıp kız olursa ismi Duru olsun mu demiştim, hatta kendisine de yazdım çok güzel kızım olursa koymak isterim diye konuşmuştuk, o dönem benim bebeğime kesin erkek dendi ama 16dan sonra kız olduğunu öğrendim havalara uçtum resmen, ben şuan 30 haftalığım, o dönemde o 30 hafta civarıydı şimdiye çoktan kızını kucağına almıştır inşallah sağlıklıdır, ismini malesef ki hatırlayamıyorum Merve gibi anımsıyorum ama yanlış olabilir kesinlikle, kendisi burda mı bilmiyorum ama kızımın isim annesi diyebilirim aklıma geldi şimdi burdan selam vermek istedim inşallah görür 😍🙏🏻❤️