Burcu16 Güzel anneler ilk anneligi tadacak olanlar bu dünyadaki En güzel hissi tadmaya hazır olun. Sizden parçanızı canınızı görünce nutkunuz kesilecek sadece bakalacaksınız büyük bir aşkla ve asıl ozaman hissedeceksiniz anneliği iliklerinize kadar❤️ Veee başlıyoruummm Atarlı kızıma kavuşma hikayeme 😍😍 öncelikle ilk 6 ay hamileligim doludizgin çok aktiviteli sorunsuz geçti hep tatiller gezmeler kendimi eve kapatmadım yaza denk geldi diye heralde😀 ee kocayla sıkıntılı zamanlarımızda olmadı değil temizliğin herşeyin Herkül gibi hakkından geliyordum kii 28. Haftada kötüye giden birtakım şeyler oldu önce bi sancı sonra bi Acil ve şiddetli su azalması Çan’lar çaldı yatış verildi erken Doğum riski ciğer geliştici iğneler ilaçlar derken gelişim geriliği hep arttı hiç inmedi 33. Haftadan itibaren peritanoloji doktoruyla birlikte kontrol edildim 3 güne bir nst kontroller tahliller ve zorunlu sezeryan dediler bebegim benden beslenmeyi kesmişti ama yinede hep çok hareketliydi bana güç veren şey beni sürekli dürtmeleri:) 18.10.18 de 35+6 da kızım gelecekti. Kilosu 1850 gramdı 100 de 90 ihtimal küveze gireceğini söyledi doktorum çok üzüldüm ama bebegim ve benim için toparlanma süremiz olacağının farkındaydım. Ve Büyük gün geldi heyecan dan çok korku panik acabalar var internette okuya okuya kafam çok bulanmıştı hep normal Doğum istiyordum tüm akrabaların eşliğinde ameliyathaneye uğurlandım soğuk çok çok soğuk ama içimin yangınından hissetmiyorum herkes çok neşeli gayet konuşkan genç asistanlar öncesinde sohbet muhabbet bu sırada epidural kombinli spinal olacağı için hazırlıklar yapılıyor. En korktuğum şey sırta iğne vurulması ve ondan sonra acaba kusma mide bulantısı bende yaşarmıyımdı. Oturur vaziyette kafamı öne eğip omuzları serbest bırakmamı istediler şunu bi netleştirelim iğne vurulurken acıyor evet ama sonraki iğneleri hissetmiyorsunuz. (Benim şuan asistanın omuzlarıma bastırması daha beter acıyor ) ignede neymiş diyorum şuan da 😀 ve uyuştum hiçbir mide bulantım başdönmem olmadı benim koca yürekli eşim doktoru 150 kez aradı artık gelmesini söylediler oda girdi ameliyata en büyük destekcim❤️ Ayaklarım karıncalı kuş gibi hiçbir acı hissetmiyorsunuz ama bişeyleri çekiştirdiklerini hissediyorsunuz bu beni hiç telaşlandırmadı çünkü okadar kısa sürdüki 5 dk yada 4 düşünün ben ameliyat başladı dua edim o sırada derken viik diye bi ses duydum. O an eşime baktım donakalmış hayranlıkla doktorlara bakıyordu ve birden o muhteşem ses git gide yükseldi istemsiz ağlama o an da önümdeki yeşil perdeyi çekmek istedim görebilmek için nasıl diyorum eşim beni duymuyor gözlerinin içi gülerek şaheserimize bakıyor 🙏🏻 Allahım yanıma koydular 40 saniye kadar ağlamaktan kızıma bakamıyorum tek hafızamda kalan aksi bi surat ameliyathaneyi inleten ağlayışı bu hayattaki en güzel şey kıpır kıpır karşımda duruyor. Tek dediğim sınırsız şükürler olsundu Rabbime. Babasının kopyası artık yanımdaydı🌺🌺Çok riskliydi kızlar herşeye hazırlıklı olmamı söylediler çok şükür minigime kavuştum 1850 olarak doğdu hiçbir problemi yok çok şükür 2 kilo olana kadar tutacaklar küvezde bin şükür iyi olsun hiç önemli değil asla üzülmeyin onlar için çok çok daha iyi orası. Dikiş dikmek uzun sürüyor. odaya girdim kim der Ameliyat olmuş sabaha karşı 7 de ilk uyudum ve gayet dinamik dinçtim herkesle konuşuyordum herkes şok 😀😀hiçbir sersemlik uyku hali yaşamadım sabah 7 den 8 buçuğa kadar o uyku bana yetti çünkü aklım Ayperimde nasıl uyuyayim o mutluluktan foto videolarına bakmaktan kim gelmiş gitmiş umrumdamı🙈 ayağa kalkmadan gazımı cıkardım yürüş yaptım açık olmak gerekirse hemşirelerin kan geliyormu diye dikiş yerine bastırması gerçekten canım tezdir ama acıyor üzgünüm kuzucuklarım ama 10 saniye sürmüyor yapacak bişey yok. Sabahta büyük tuvaletime çıktım son olarak 10 kilo almıştım 4 kilosu ameliyatta gitmiş 66 cıktım korse takamadım evdeyim çok yanıyor dikiş yerlerim yürüyorum kalkıyorum kendi banyomu dün eve gelince kendim yaptım. Ama kızlar ben diyordumki toplanırım 2 güne maalesf acıyor ayağa kalkmaya engel değil ama işte çekecez napalım. Bol su içiyorum göğüslerim taş gibi dolu ama süte dair hiçbişey yok 2-3 gün bekle dediler bugün denicem elektirkli pompamla memnun kalmazsam sizede yazarım lansinoh almıştım dua edin canlarım sütüm gelsin canıma götürebilin.. küvezdeyken iki kez gördüm bi taburcu olmadan bide ameliyattan sonraki akşam agrı sızı demeden çıktım yanına 🙏🏻 İnşallah aklınızdaki sorulara yardımcı olmuşumdur hepinize şimdiden hayırlı doğumlar ❤️ Sormak istediklerinizi cevaplayabilirim hoscakalin
Mervus Burcu16 canım benim hayırlı olsun Mevlam yavrunla eve gitmeyi tez vakitte nasip etsin sağlıkla inşallah😍
Bilge35 Burcu16 Allahım sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin tez zamanda annesi, gelincede cop cop emsin kuzucuk
Nefesliva Burcu16 canım hayırlısı olsun Rabbim analı babalı büyütsün inşallah tez zamanda sağlıklı şekilde kucagına alırsın
Smyd Burcu16 Allah analı babalı büyütsün😊 Ben de spinal sezeryan olalı 5 gün oldu dediginiz gibi dikiş yerleri acıyor Allah hepimizin yardımcısı olsun.Cabucak iyi olalım inşaAllah...
Burcu16 Bilge35 Amin kızlar 🌺Rabbim sizide tez zamanda sıkıntısız sancısız kolaylıkla bebelerinize kavuştursun🙏🏻❤️Mervus
Burcu16 Nefesliva amin canım çok saol🙏🏻 Berfingnc rabbim senide tez zamanda yavruna kavuştursun sağlıklı sorunsuz şekilde canım Allahım küvezdeki bebeklerimize güç versin güçlü ol sütünü ver yanına git varlıgınla onu doyur gerisi Allah’ın taktiri sağ Salim çıkarlar inşallah 🙏🏻
Berfingnc Rabbim yavruna tez zamanda sağlıkla kavuşmanı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Benimde oğlum küvezde 29+6 haftalık doğdu sende bana dua et canım 🙏🏻
Burcu16 Smyd amin canım ya yanmada varmı çok ayakta dolanınca ateş tutmuş gibi yanıyor dikiş yeri bel agrılarıda çok
Smyd Burcu16 Evet evet oluyor malesef.Tek tip degil de farkli farklı ağrısı sızısı oluyor sanki bu dikişlerin 😞Ben en çok yatarken ve sonrasında kalkarken zorlanıyorum.Rabbim yardımcımız olsun...
Duce Burcu16 hayirli olsun Allah anali babali saglikli huzurlu yasamayi ve ordan saglim cikip evinize gule oynaya cikmayi nasip etsin insallah canim :)
HulyaKrg Burcu16 yaaa aglattin beni okurken kendimi tutamadim insallah sutun dolaar dolaar tasar minik melegine yeterde artar insallahhhh Allah anali babali buyutmeyi nasip etsin 🤗🤗🤗
Burcu16 HulyaKrg ay canım diline yüreğine sağlık 🙏🏻❤️ Çok şükür geliyor sütüm bugün pazardı göremedim yarını iple cekiyorum sana anlatamam.. Rabbim meleklerimizi bize bagıslasın🙏🏻👼🏼
HulyaKrg Burcu16 cook sevindim gercekten sutunun gelmesine bugun goreceksin insallaah bir daha hic ayirmasin Allah sizi kucahina alinca minik ellerinden bnm içinde bir kere op saglikla buyut insallah 😍🤗
Burcu16 HulyaKrg canım ya amiin nekdar içtensin çok teşekkür ederimmm güzel dileklerin için😍 Gördüm enerjimi depoladım kuş gibiyim söz çıktıgında öpecem minnak ellerinden senin için ❤️ Rabbim senide karnındaki meleğinle kaderini güzel etsin balım😌