Burcu1101 Kızlaarr devlet hastanesinde kaçıncı haftada şeker yüklemesi yapılıyor 26+3 haftalığım perşembe hem özele hem devlete kontrole gideceğim 11.20 de devlet randevum yapar mı sizce ona göre aç gideyim