Nisayktlpp Pazartesi 37. Haftaya giriyorum doktor gün verdi bu bıcırıklar eğer durur beklerse pazartesi doğuruyorumm Varmı aynı zamanda olannn 😂
Nzl38 Nisayktlpp Pazartesi 37. Hafta bitiyor mu 36 bitip 37 ye mi girmiş oluyorsunuz hadi hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşaallah 🤲