Yel123- Kızlar bugün 2. Defa alttan muayene oldum bu defa kan renginde bi mukus geldi sizce doğum belirtisi mi
BskSrc Yel123- çatı muayenesi nasıl bir sey? Ben çok korkuyorum ya 🥺 smear verirken bile ayılıp bayılan bir insanim ben 🤦🏻♀️
Yel123- sayre zaten doktorum dedi gelebilir dedi suyun gelmesini yada sancıları beklicem ne zaman olur onu merak ettim
sayre Yel123- yani Nişani gelip 1 hafta sonra doğum yapanı da bildiğim için o yüzden net bir şey soyleyemiyorum