Bhrsu Kızlar bisey sorucam 9 gün var suan adetime ama kasıklarımda sancı oluşmaya başladı adet sancısı gibi ama normalde benim bu kadar zaman öncesinden gelmezdi sancım hamile olma ihtimalim var onunla alakalı bissy olabilir mi
Lucky Bhrsu kafaya taktığınız ve beklediğiniz için de olabiliyor böyle agrılar . Bekledikçe ağrılar artar. Rahat olun 😘
Cansualara Beklememen lazım adetin 3 4 gün geçtiğinde test yap ama belki sogukta falan kalıp üşüttüysem normel o ağrılar bendede oluyordu ara ara şuan adet olup olmıcanı görmen lazım ama ilk sonra düşünürsün
Akgunzeynep Olabilir de olmayabilirde canım. Ama ben iki gebeliğimde de kaşık ağrısından anlamıştım adetimden bir hafta önce başlamıştı normalde adetimden bir iki gün önce kaşık ağrım olurdu. Bazen bebek tutunma aşamasında kaşık ağrısı yapabilirmiş. Ama sen yine de kendini çok ümitlendirme eğer öyle değilse hayal kırıklığı yaşamanı istemem
Bhrsu Akgunzeynep Aynen benimde öyle 3,4 gün önceden olurdu en fazla 9 gün varken tuhaf geldi Allah bilir tabki yine ben kaptırmıyorum kendimi sadece bazı belirtiler sonucu bekliyorum nasip tabşki bakalım adetime 2,3 gün kala test yapsam çıkar mı
Akgunzeynep Bhrsu eğer geç döllenme olduysa çıkmayabilir en garanti adetiniz geçmesini bekleyin bence ama yinede iki gün kala yapabilirsin