Kivircikkuala 70 kiloyken hamile kalıp düşük yaptım malesef, sonra doktorun da önerisiyle spora başladım ve 7 kilo verdim. Sporu kilom için değil kendimi iyi hissetmem ve rahmimin toparlanması, daha sağlıklı bir gebelik için önerdi. 63 ile tekrar hamile kaldım ve şuan 8.ayımdayım, toplam 7 kilo aldım, spordan önceki kiloma eriştim 😃 stres yapmayın ben düşükten sonra bile hiç stres yapmadım rahat olmaya çalışın.