Bu öğlen dahiliyeye boğaz ağrısı ve ateş şikayetiyle başvurdum. Covid testi ve kanda enfeksiyon testi istedi. Her ihtimale karşı antibiyotık yazdı ama Az evvel öğrendim covid pozitif mişim. Ben ne yapacağım şimdi zaten riskli düşük tehdidi olan bir gebeliğim vardı. Henüz doktoruma ulaşamadım. Çok korkuyorum. Atlatan yaşayan varsa bana bi akıl verin ilk kez covid oldum. Onda da hamileyim :((