Aleynaerayy22 Bebeğim için gelenlere çikolata dağıtmak istiyorum ama güvenilir siteler varmı bildiğiniz instagramdan olur veya trendyol vs tadı güzel olan
Betul123__ Aleynaerayy22 instagram bidoluetiket’ten yaptırdım ben bide ck_designevent hesabı var ordanda hediyeliklerini yaptırmıştım ama orda da çikolata var güzel sayfalar bakabilirsiniz.
Btlklnc Aleynaerayy22 bende burda görüp takıp etmeye baslamıstım çikolata deposu diye bir sayfa varmıs güvenılır diyorlar instada bir bak istersen
gozdeileri Aleynaerayy22 ben daha yeni yaptırdım . Instagram da love çikolata diye bir yer, fiyatı da uygun gayette güzel geldi
Aleynaerayy22 Amine_erva yaptırdın mi oradan kuzum çok seçenek varda güvenemiyorum acaba tadı kötü vs olurmu diye ☹️
Amine_erva Aleynaerayy22 yok yaptırmadım sadece seçenejler mevcut aklında olsun tadını falan hiç bilmiyorum🥰
Aleynaerayy22 gozdeileri doğumuma 3-4 hafta var ama şimdiden yaptırsam erime vs olurmu acaba canım bilgin var mi
Aleynaerayy22 gozdeileri asko bu satıcı 2 saatte anca yazıyo ya sipariş gecicem mesajıma bile bakmıyor suan 😂
gozdeileri Aleynaerayy22 benim 20 gün var balkonda bi dolabim var normal oraya koydum nasılsa havalar soğuk erimez diye.. en kötü buzdolabına falan da koyabilirsin eriyecegini.dusunmuyorum ya
inci_tanesi Aleynaerayy22 Ben Instagram cikolata deposundan yaptırdım çok memnun kaldım tavsiye ederim çok lezzetli idi cikolatasi fiyatlarida uygun
Ilkbebe-34 Ahenk çikolata var instagramda orası da çok güzel yapıyor melodi çikolata markası kullanıyor damat bohçası için yaptırmıştım lezzetliydi sıra kızımın çikolatasında inşallah
Aleynaerayy22 gozdeileri aa mantıklı evet balkonum buz gibi oluyor zaten orda ben bile dursam donarım 😂
Nursaygi Aleynaerayy22 Hacışerif’i tavsiye ederim çikolatasıda güzel ablamda bende nişanlarımızda olsun doğumlarda olsun senelerdir ordan sipariş veriyoruz. ☺️
Nursaygi Aleynaerayy22 Evet canım var siteye girip bakarsan bir sürü seçenek var mesela metal kutulu karton kutulu falan bir sürü çeşit var. 🥰