Sernnnnn- benim alt 55 çıkmıştı canım diyetle ilk hafta 52 e düştü bir ayın sonunda da 32 ye düştü
Ekmek sadece kahvaltıda yedim hamur işi yemedim başka
Bol sebze yemekleri yedim zeytinyağlı enginar gibi hala diyete devam ediyorum birde vitaminler yükseltiyormus bırakmıştım bir hafta şimdi tekrar içmeye başladım