MucizemGel Tup bebekle hamile kaldım hamd olsun. 8 + 1 deyiz. Elbette endişelerim var. Duser kalbi durur vb. Zaman aşırı yavaş geçiyor. Bazen aşırı stresli oluyorum . Allahım özür diliyorum kendimi sakin tutamadığım için. Gün saat saymak nasıl zor
mysakfn MucizemGel bende öyle 9 haftalık hamileyim ama dediginiz gibi o stres endise hic bitmeyecek galiba sürekli ama ona bisey olursa diye olumsuzlukları aklıma getiriyorum maalesef hep aman ona bisey olmasın kafasındayım bulantıdan kac gündür bezdim hap dahi alasım yok minigime zarari olmasın diye
ballikedii MucizemGel aynen bende tüp bebek ile gebeyim erken öğrendiğimiz için zaman geçmiyor bize. 10+2 olduk 12. Haftaya kadar evde yatıyorum lekelenme kanama vs yaşadım. Şimdi iyiyiz çok şükür ama zama gerçekten hiç geçmiyor her hafta doktora gidiyoruz bir de.
gunel91 MucizemGel sen sayma gunleri her gunun ozel olsun zorlu gunlerden gecti bebeyin olucaq simdi kendine dikkat etmen lazim tub bebek cocuklari hassas oluyor.
Prenses34_annesi MucizemGel sizi gerçekten çok iyi anlıyorum o dönemlerde zaman hiç geçmiyor gibi geliyor o kadar yavaş geçiyor ki acaba Ben de bu zamanlara gelebilecek miyim gibi sorular soruyor insanları öncelikle kafanızı strese sokacak yüreğinize daraltacak şeyleri klınızdan çıkarın çünkü bebeğiniz her zaman ne kadar küçük olursa olsun annenin duygularını hisseder Ben de buraya kadar geleceğimi hiç düşünmüyordum ama Rabbime şükürler olsun ki beni buraya kadar getirmeyi nasip etsin İnşallah sizler de bu günleri görürsünüz 31+3🥰
2309 Zaman gecmiyor ki ben bitik durumdayım devamlı kusuyorum midem açıyor kemiklerim sızlıyor 5 kilo verdim 13 haftalık hamileyim ama ömrüm den on yıl gitti kafayı yicem
MucizemGel ballikedii Aynen bende canım. Hayatımda hiç bu kadar yavaş zaman geçtiğini sanırım hatırlamıyorum. O endişe belki insani iyice yavaslatiyor
MucizemGel Prenses34_annesi Çok teşekkürler amin cümlemize. Ilk3 ay diye fiziksel belirtiler de zorluyor herhalde