Sizi kötü düşünceye sokmak istemem ama adetinizin gecikmesini bekleyin adetime 7 8 gün lala test yapıp cift cizgiler gördüm beta verip 23.3 sonuc aldım buyun testlerım silik çift çizgiydi doktora gittim kesin gebesin dendi bugün testi tekrarladık 16.57 ye düştü ve kimyasal gebelikten şüphelendi perşembe adet günüm adet olmazsan gel dedi eşime ve anneme süpriz de yapmıştım çok sevinmiştim ama çok üzüldüm bence garanti olması için adet gecikmesini bekleyin benimde son adetime bakarsak bugün tam 4+0 dı ama nasip olmadı 😣